Friday, January 27, 2012

.:: melayang ke membola ? ::.

Alahaiii... lamanya tak ber update... semangat utk berblog telah hilang dan hanyut dipukul badai ombak rindu... ( tetiba plak...) bebenornya malas dan x de mood sesangat...

sebagai pembuka entri di tahun 2012 ni ummi nak letak gambar aktiviti bersantai bersama gang kembar kat kepong pada 15 Januari lepas.. Ada 9 famili kembar yang join kalu tak silap.. (kalu silap tuan pengerusi abah amrafahan tolong betulkan...) semuanya adalah dari group gang kembar FB... kami bertolak agak lewat dari program asal sbb b4 tu pergi kenduri kahwin anak boss dulu, lepas asar baru pergi... punyalah susah nak park keta... terpaksa tunggu agak lama buang masa semata-mata nk park keta..
Apa2pun layan je lah aktiviti kami...

*
*
*


.:: orang lain datang sini usung layang2, tp budak 4 orang ni usung bola sebijik sorang ::.

.:: ni padang bola ke padang layang2 ni... ::.

.:: antara famili yang hadir ::.

.:: bergossip ehhh ::.



.:: barisan papa kembar ::.

.:: adik aqeel dan adik posing ngan twin siti hajar handani, abang plak lari malu2 tak nak bergambar ::.

.:: abang aiman baba nak belikan layang2 tak nak... bola jugak ttp dihati ... ::.

4 comments:

Ckin Kembaq said...

wah! 4 sekali?heheh comel... ^_^

Cik Rose Cute said...

seronoknya....

Izan Ishak said...

bestnya pegi gathering lagi kak nisa... meriah cam biasa ngan anak2 kembar kan.

mama pipie said...

seronoknye tgk si kembar tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails