Thursday, September 12, 2013

..:: kisah aku.., pen dan kaki ::..

Aku ialah seorang budak lelaki yang sangat kreatif ., pantang jumpa pen.... pasti gatallll sangat tanganku nak mencoretkan sesuatu bagi menunjukkan betapa kreatif dan aktifnyer tanganku... ini bukanlah kali pertama aku melakarkan hasil kerja seni tanganku ini.... sebelum ini aku jua pernah melakarkan  seni kreatif ini di SINI. kali ini aku cuba untuk melukis di betis ini agar betisku yang tak gebu ini kelihatan lebih menarik.... kreatif tak aku....yaa... aku memang seorang budak yang kreatif.... dan banyak akal...  saya suka buat ummi saya pening dengan kerenah sayaaa.... biar laa.... saya nak uji kesabaran ummi saya....
*
*
*
 cantik tak hasil kerja tangan saya ni..??? *
*
*
*
*


tiba-tiba.... saya mendengar suara yang tak best di dengar...
*
*
*

 "adikkkkk.. apa adik buat ni.... bla...bla...bla... bla..bla...bla..blaaaaaaa (bleber)."

*
*
*
"sorry ummi.... peaceeeeeeeeeeeeeeeeeeee"



1 comment:

Rizziela said...

sama dgn 3H saya..kena ketuk tangan and denda duduk luar...terus x berani lagi

tapi dinding rumah tetaplah ada hasil kreativiti anak2 tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails