Tuesday, December 14, 2010

@ Masjid Kristal...

Wahh... lamanya ummi tak buat entri kat blog kita ni.. last pada 26 November . Banyak cerita dan aktiviti sebenarnya ..., tapi takpelah. Ummi upload gambo ni dululah.. @ Masjid Kristal.. memang setiap kali balik kampung kita akan singgah dan bersolat di Masjid Kristal... Best solat kat sini sbb suasana nya yang nyaman dengan deruan angin dari laut... dewan solat pun beshhh... sejukk.. dan mcm2 lah... Gambar ni diambil masa balik kampung Raya Haji baru2 ni...









Seronok main kat sini sampai si ammars dua orang ni tak nak balik... menangis bila baba angkat masuk kereta... tak pe... lain kali balik kampung kita ke sini lagi...



.... sabar menunggu french fries kat PGMC ....

2 comments:

mzhany said...

eh dah dekat ngan umah hany nih, kat pulau duyong jer ;)

||aLeaSaRa|| said...

yuhuu..pttlah dh lama tk sggh blog kite.Blk tgnu rupanya.kite mmg berangan nk gi sana.Nak rasa tenangnya solat di sana.Hepinya tgk twin jln2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails