Friday, April 26, 2013

...:: tertunailah hasrat dihati... ::..

akhirnya... selepas sebulan baba beli "yang buyat-buyat" barulah ada kesempatan untuk pergi swim dan merasmikan yang buyat-buyat.... kali ni pergi ke tempat yang dekat je.. kat belakang zoo.. air terjun Kemensah di Warisan hati Rimba... kat sini ada chalet dan juga kedai makan.


masing-masing excited pergi bawa bola dan yang buyat-buyat sebijik sorang... 



mula2 mandi kat air mengalir ni je.... seronok masing2..... tapi... mana aqeel ehhh... budak yang semangat usung bola dan "yang buyat2" kat atas tuuu

*
*
*
*
*
........ ni dia adik aqeel...... nangis tak nak mandi sebab takutttt.... puas paksa tak nak masuk air..... apa la aqeel nii.......




baba dukung masuk air pun beria nangis... walhal air tak dalam pun..... aqeel oh aqeel...
 
 
lepas mandi kat air yang mengalir tak berapa dalam tu baba bawak mandi kat kolam besar ni.... agak dalam paras dada orang dewasa.... budak 3  orang tu selamber je... ummi plak yang risau takut terlepas tangan dari pelampung tu kan... diorang bukannya pandai swim pun lagi...
 
 


 
 
mek kecik ummi ni pun mandi gak... ummi berendam kaki jer....

2 comments:

||aLeaSaRa|| said...

slm jumaat sis.eh samalah br jugak pergi sbb fmly mertua buat gathering dgn adik-beradik dr perak yg stay kl.

kitorg lepak kt area atas tu btl2 dlm kem rimba...sbb nk msk2 bbq,smbl the rest bw pot luck.

saya dan si kecil takut nk mandi mula2 sbb geli terkejut ada ikan he3....

mama ila said...

as salam...seronok nye..best nampak tempat nie..

salam kenal yer..ila follow sini =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails