Friday, June 10, 2011

.:: kasih yang suci ~ nora elena ::.

dah lima hari menyepi tanpa apa2 entri... penyakit kemalasan yang kronik menguasai diri...

saje nak review sket pasal drama yang hangat diperkatakan kini dislot akasia TV3 yang disiarkan jam 7.00 malam isnin - khamis nih... for me....jarang tengok secara langsung kat TV... almaklumla masa amatla tak sesuai kerana waktu ni adalah waktu saya berperang dengan senduk kuali kat dapur.... uruskan anak2 (mandi semualah) dan juga waktu mengadap Illahi (solat).... so kalu tengok pun atas ehsan sape2 yang sudi upload kat YT je...

Disebabkan drama ini jugalah novel yang drama ini diadaptasi meletup2 laris dipasaran.... KASIH YANG SUCI ... hebatnya penangan nora elena nih....


sumber : google books

sape2 yang berminat nak baca preview novel ni boleh klik kat SINI... tapi tak dapat la nak baca semua... beberapa pages je..... kalau nak baca keseluruhan kena beli sendiri la kannn... kalu boleh baca semua secara online kat sini tak laku plak novel tu kat pasaran....

kredit to: google books

1 comment:

mzhany said...

ramai blogger buat entri pasal nora elena ni. hany pun follow gak cite nih ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails