Tuesday, June 28, 2011

.:: t'ganu@ KL tower ::.

ini adalah aktiviti kami pada weekend baru2 ni.... jalan2 kat KL tower, kami tak naik Menara sbb awal tahun hari tu kami dah naik Menara... kali ni kami just kat bawah je sempena
*
*
*

 .:: khusyuk ber "cak lempong" ::.



.:: gaya "peace" yang berlainan versi jari...  ::.


.:: T'ganu besttttttt ::.

.:: abang aiman tiru gaya robot dari rantai dan besi2 terpakai ... kretif sape yang cipta ni... ::.
~ kat sini ada pameran pelancongan,  jualan barangan kraf , makanan tradisional, batik dan lain2 lagilah produk negeri penyu ni.... pertunjukan tarian tradisional negeri T'ganu pun ada... twin ammar siap menari lagi.... tapi ummi tak sempat nak snap gambar sbb dukung adik aqeel.... ~

1 comment:

mzhany said...

alaaa, tak tahu...uuuu beshnye kalau tahu mesti pergi jugak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails