Tuesday, January 4, 2011

1st day at school... year 1

Hari ni ummi masih bercuti... twin ammars dan adik aqeel kat nursery... ummi sorang2 kat rumah, so sempatla ber FB dan berblog dengan aman sekejap dan membereskan kerja2 rumah sebelum nak g pantau abang aiman balik sekolah tengahari nanti...

Semalam dan hari ni ummi bercuti sbb nak pantau abang aiman kat sekolah.. maklum la baru nak mula sekolah tahun 1... sebagai parent teruja juga la kan anak dah mula bersekolah... dan juga nak pantau dan train abang aiman untuk masuk kelas sendiri dan juga cari van dia bila balik sekolah.. maklumla ramai orang... takkan la pak cik van sekolah tu nak cari abang aiman... harus laa abang aiman yang kena cari  van tu kan..nasib baik la ummi guna khidmat van sekolah sama masa abang aiman kat tadika last year... dah kenal.

Berbalik pada tajuk kat atas, abang aiman sekolah kebangsaan sesi pagi dan sekolah agama pada sesi petang. so semalam ummi ngan baba seharian pantau dan tunjuk dia cari kelas bila sampai pagi dan cari van masa balik. begitu juga pada sesi sekolah agama tunjukkan kelas dia. Walaupun ummi ada, tp ummi suruh dia naik van sbb nak biasakan dia .. so hari ni ummi cuma pantau dia dari jauh, tak bagi tau dia yg ummi cuti. pagi tadi dah lulus satu bab... tunggu balik sekolah tengahari nanti dan sekolah agama petang nanti plak...

Ummi terlupa nak snap gambar semalam, yang ada cuma gambar masa perhimpunan pagi je... ummi snap dari jauh sbb parent tak dibenarkan berada di kawasan padang perhimpunan tersebut....





2 comments:

Huszaini said...

waahh!! dah masuk sekolah dah!! seronoknye!!


assalammualaikum tuan tanah


Anda dijemput sila lihat sini

http://amrafahan.blogspot.com/p/jom-berkelah.html

mzhany said...

huhu beshnye anak dah besar...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails