Friday, January 21, 2011

aksi budak notti....

Suatu hari di ofis baba...
*
*

...... singgah jap kat ofis baba... otw nak g klinik ......
 .... masih cool menunggu baba selesaikan urusannya ....
 ... adik mula mengamuk bila abang aiman rampas botol airnya.....
 .... bila dapat semula, apalagi.... happy le ....
 .... tungguuuuu ......
 ... memulakan aksinya ......
 ...... aarghhhh... adikkkk...!!!!!!......
 .... ishh.... bahaya tuuuu .... adik oh adik...
 .... fuhh... bahaya betul la  adik ni .....
 .... muka tak puas hati .. marah kat abang aiman... abang senggih je....
.... menjeling marah abang aiman sbb kacau abang.....
*
*
Itulah saje kisah budak 3 beradik ni....

4 comments:

||aLeaSaRa|| said...

gd mng nisa!smga hari Jumaat ni Allah pmudahkan urusan kite semua amin!hish bahaya tu takut tertelan tutup btl.dulu si kembar kite pun mcm tu.blagak nk minum terus guna botol mineral tak mau tuang kat cawan.kdg2 selamba je nk mskkan penutup btl kat dlm mulut.apalagi mama nyer jd tarzanlah he3.hati2 ye..

Elly & Emmy said...

anak2 kecik ni, kalau nak suruh duk diam.. memang tak boleh lah.. ada2 jer akal diorang..

Chik Att said...

ishhh kembar juga... taadi masuk blog elly girl twin , boys twin ... bestnya ..

||aLeaSaRa|| said...

hye nisa!tulah dah keje..ni pun curi masa update n3 he3...blk umah je baru smpt update.tq ye sudi sggh..kite pun tak lupa bls jejak kwn he3...have a nice day!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails