Monday, January 10, 2011

cuti-cuti @ Cameron Highland...

Cerita lamaa yang dah basi pun..., tapi takpelah.. ummi nak publish gak kat sini.  pergi masa cuti awal muharram hari tu.. memandangkan masa tu masih lagi cuti sekolah, maka  abang amir, abang mirul dan kat mira ikut sama dan bertindak sebagai pengawal si ammars 2 orang ni yang asyik nak lari ke sana sini...


Pergi hari isnin dan balik KL semula Selasa .. hari isnin ok la jalan clear sbb hari kerja, tapi pada hari Selasa tu jalan jam giler.. tak dapat nak jelajah banyak tempat sangat pun... Apa2 pun layan je la sebahagian gambar budak32 kecik ni kat sana....






















2 comments:

ida said...

wah bestnya jalan2

Elly & Emmy said...

seronok jalan2 cameron.. tapi tu laa.. masa dalam perjalanan rasa berdebar2.. naik turun bukit tuuu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails