Wednesday, March 16, 2011

terkena jangkitan AMRAFAHAN....

Apa laaa agaknya penyakit yang dijangkiti dari AMRAFAHAN tu ya... ha3... bukan penyakit laa... tapi "hobi" baikkk punya... adusss... iaitu mengkayakan tokeh bedak dan merabakkan poket mak ayah....  kalau nak baca pasal "hobi" AMRAFAHAN yang kini berjangkit pula kat twin ammars ni boleh baca kat sini , sini dan sini.... sabar je la abah AMRAFAHAN ye.... tak boleh marah tuuuuu....

Berbalik pada kisah twin ammars ni pulak, projek rahsia ni berlaku malam tadi.... ummi dok sibuk kat dapur, diorang berdua kat dalam bilik.... senyap je..... biasanya kalu senyap cam gini konpem ada projek rahsia baik punya diorang kerjakan... antara projek rahsia yang diorang pernah buat sebelum2 ini ialah mensepah dan mengoyakkan surat khabar, keluarkan tisu dari kotak, keluarkan dari susunan kabinet serta merenyuk2kan ( betul ke bhs ni?)  majalah2 koleksi ummi dan juga marker pen dengan membuat atau melukis corak2 abstrak kat cadar dan dan diri sendiri...

Apa2 pun jom layan aktiviti atau projek mereka berdua malam tadi..

*
*
*

... nasib baik botol kecik je..., abis jugak la satu botol tu... sampai tercabut penutup botol tu diorang kerjakan.....  abis yang botol kecik tu, abang hamizi aim botol besar pulak..., cuba tuang tapi tak berjaya sbb bertutup ... jenis ni diorang belum pandai pusing penutup tu utk buka... puas diketuk2 nya botol tu... tapi tak berjaya....
.... setelah tak berjaya, berpindah tangan pada adik aqeel pulak... aaikkk, adik aqeel pun nak belajar jugak ke cara2 nak mengharum dan memutihkan seluruh badan...... ?, hurmmm , tak payah la adik aqeel, adik aqeel mmg dah putih comel punn....

5 comments:

Huszaini said...

Ahh sudah!! ingat penyakit apa tadi! kekekeke... memang tak boleh marah aa... huhuhu

munna said...

budak2 mmg suka main bedak ....nasib baik kecik je botol bedak tu...

Huszaini said...

Tuan tanah, nanti jemput datang ke Jom Berkelah 2 yer!!

http://amrafahan.blogspot.com/2011/03/jom-berkelah-dengan-geng-kembar-ke-2.html

Lyna Shaari said...

uwaaaaaaaaaaaa..sama la naseb kte.my hero pun camtuw gak..

mas saari said...

salam singgah n follow sini
bestnya ada anak2 kembar!

salam perkenalan ok!
hehehe...abislah bedak satu botol

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails