Monday, May 16, 2011

.:: mangsa yang terseksa ::.

Inilah dia rupa mangsa pergaduhan 2 jejaka encemmm.... hilang sudah ciri2 keencemann.... yang tinggal hanyalah kesan2 kekejamann .......



nak tahu bagaimana boleh terlukis lukisan atau lakaran2 yang tak berapa nak abstrak kat muka abang ni boleh baca kat entri sebelum ni di SINI  .

nak tengok rupa muka paling teruk budak ni dan punca parut kat dahi tu ...
*
*
ini dia puncanya
*
*
*


tragedi ni berlaku last year... masa ni ummi belum berblog lagi... so tak der citer kat blog ni... puncanya berlari2an ... berkejar2an..... maka terjatuh dan terhantuklah kat bucu katil.... yang kat dahi sekali, kat mata pulak lagi sekali dalam tempoh selang beberapa hari je....

4 comments:

conangirlz said...

gmbr last skali tu dh mcm kena dera..huhuhu..budak laki mmg lasak..hehehe..gaduh2 manja..huhu..bengkak kt mate tu brape hari..cian tgk dia..mest nanges kan kak??huhuhu..

Izan Ishak said...

sedihnya ummi tgk parut yg berbekas tu. seb baik anak lelaki kan...tahan lasak. tp kita yg tengok ni kesian sangat~

Izan Ishak said...

sedihnya ummi tgk parut yg berbekas tu. seb baik anak lelaki kan...tahan lasak. tp kita yg tengok ni kesian sangat~

mzhany said...

Ya ALLAH, sakit nye tgk, kena pulak kat budak kan...ishhh...smpai bengkak ha...tp tu lah bak kata org, kalau dah hero tuh, mesti ada tanda...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails