Thursday, May 19, 2011

.:: bedak kasut ::.

Jom skodeng aktiviti atau projek rahsia twin ammar lagi... iaitu mengkapurkan membedakkan kasut2 agar ianya putih lagi wangi selesa dipakai ke mana sahaja...

ishhh budak 2 orang ni.. pantang nampak botol bedak.... pasti ada je la aktiviti yang nak dibuatnya... sebelum ni dah bedakkan katil/cadar kat entri INI ... pastu lantai kat entri INI ... kali ni kasut2 plak yang menjadi mangsa... sabar je laaa....







.:: menangis bila ummi rampas botol bedak tu::.




~ SABAR... SABAR... SABAR.... apa lagi yang bolehb diperkatakan..... selagi bergelar budak2 ni je aktivitinya... belum bisa membezakan yang betul dan tak betul... SABARRRR~

3 comments:

ibu syafiq said...

assalam...

kahkahkah...sma ja mcm syafiq...suka sgt main bedak.klu letak kt tmpt tinggi yg dia x smpai sanggup dia amik stool panjat @pun dia amik hanger n kait btl bedak 2.bijak toi!!!sma jgk bila ibu dia rampas btl bedak nangis baring2 atas lantai.hehek...

Fafau De Craft ( Zana ) said...

laaa...ada projek rupanya...kena ltk tinggi2 nieh..

~: nisa :~ said...

kalau letak kat tempat tinggi cam atas almari ke sekarang ni dah pandai tarik kerusi panjat atas kerusi....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails