Friday, April 22, 2011

2 pasang kembar...

Alahaii... bertuahnya ummi kerana dikurniakan 2 pasang twinn..... twin ammar dan twin aqeel....  tak caya..??? sila la percaya.... buktinya.... tengok la gambar family kami ni....
*
*
*
*
*

.:: ummi pangku twin aqeel, baba pangku twin ammar ::.


aiman: " ummi.... saya pun nak kembar jugak... "
ummi: " oklah.... ni ha kembar aiman... "
*
*
*
~ macam mana la agaknya kalau betul2 ummi ada 3 pasang kembar cam gini.... ~
note: ishhhh... tak abis2 la berangan ummi ni.... he3... :D

10 comments:

nur aisya humaira said...

assalam kak..:)
syoknye ade ank kembar...:)

Rizziela said...

kembar berdouble ni..memang murah rezeki ni

nasazfrog... said...

kak ada petua tak nak dptkan ank kembar ni... ermmm bestnye,,

~: nisa :~ said...

@NAH : thanks..

~: nisa :~ said...

@rizziela: Opppsss... jangan terpedaya la... sepasang je...

~: nisa :~ said...

@nasazfrog:petua tu ada la kot skit... nak tau tunggu next entry ya.. masih kat draf lagi

Izan Ishak said...

comel3!!! abg aiman pun nak ada kembar ye...

Huszaini said...

hehehe... maksudnya tu.. plan for next kembar laa nih... hehehehe

~: nisa :~ said...

@izan ishak: a'aa... dia jeles adik2nya kembar...

~: nisa :~ said...

@huszaini: he3.. gegirl plak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails