Sunday, April 17, 2011

kalau camni cejukkk hati ummi...

Ni masa jalan2 kat pasar malam.... balik nursery pukul 6 terus pergi, so tak ramai lagi orang dan jalan pun masih clear....

cejuk hati tengok bila ammars ni jalan pegang tangan camni ehh...sweett je..


..... camnilah anak ummi... care and love each other.... tak gaduh2 ya sayang...

7 comments:

mzhany said...

alahaiii comey...gud gud...

||aLeaSaRa|| said...

comel jer mesti ramai yg tgk kemabr ni masa tuhe3..wah sukalah header sis nisa!!!suka..suka....

~: nisa :~ said...

@mzhany; terima kasih...

~: nisa :~ said...

@aleasara : mmg.. bila jalan tu mmg jadi perhatian...
header baru... saje godek2 photoshop dan photoscape..

~: nisa :~ said...

@aleasara : mmg.. bila jalan tu mmg jadi perhatian...
header baru... saje godek2 photoshop dan photoscape..

~: nisa :~ said...

@aleasara : mmg.. bila jalan tu mmg jadi perhatian...
header baru... saje godek2 photoshop dan photoscape..

Zakiyah Zainon said...

alalaolalololo...soooo sweeeettttttttt..tak sabaq nak tunggu faaiq dan faaid boleh jalan..nak tgk depa pegang tangan macam ni hehehehe
sejuk hatii...sangat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails